Retourneren
Bedankt voor je aankoop. We hopen dat je blij en tevreden bent met de aankoop van jouw MAE. product(en). Mocht dit niet het geval zijn, dan helpen we je graag verder om dit op te lossen.
HOE MELD IK EEN RETOUR AAN?
Contacteer ons via de mail: info@maenails.nl
Vermeld daarin je ordernummer en de reden van je probleem, retour aanvraag of foutieve leveringen.
HOE STUUR IK MIJN RETOUR OP?
Wanneer je retour aanvraag goedgekeurd is en je jouw unieke retourcode hebt ontvangen, dan mag je jouw order naar ons opsturen:
MAE. NAILS B.V.
Protonenlaan 5A
5405NJ UDEN
Nederland
Alle retourzendingen moeten binnen 14 dagen na besteldatum retour gestuurd zijn.
WAAR MOET MIJN RETOUR ZENDING AAN VOLDOEN?
- Cosmetische artikelen kunnen enkel in verzegelde staat en ongeopend worden geretourneerd.
- Stuur jouw producten retour in een ongeschonden verpakking (het liefst de originele verzenddoos).
- Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade te verrekenen.
- Stuur je een bundel (zoals The Set) terug? Zorg dan dat alle producten aanwezig zijn, anders verrekenen we deze kosten met het te retourneren bedrag.
HOE SNEL ONTVANG IK MIJN GELD TERUG?
Wanneer we de order in goede orde ontvangen hebben en is goed gekeurd, storten we zo snel mogelijk terug via jouw oorspronkelijke betaalmethode. Gebruikelijk is dit binnen enkele dagen. Mocht het na 14 dagen nog steeds niet op je rekening staan stuur ons dan een berichtje.
Achteraf betalen: Heb je gekozen voor achteraf betalen? Jouw rekening bij Klarna passen wij aan na het verwerken van jouw retour. Indien je deze al hebt betaald, ontvang je het aankoopbedrag terug via Klarna.
Cadeaukaart: Heb je betaald met een cadeaukaart? Bewaar deze na je aankoop, we storten namelijk hier het aankoopbedrag op terug. Cadeaukaart al weggegooid? Vermeld dit bij je retouraanvraag, dan generen we een nieuwe cadeaukaart voor je!